Synchronni buck stepdown LM5116 - zkusenosti?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Sobota Březen 20 16:18:23 CET 2010

A není ten toroid náhodou spíše z nějakého železoprachového materiálu?
Ale i kdyby to byl ferit, tak také musí platit (pří l = 0,1m a mu ef = 1000)

H = NI / l = 56 * 10 / 0,1 = 5600 A/m

B = u H = 4 pi *10 ^-7 * 1000 * 5600 = 7 T.

Nicméně otázka je, jaké má ten materiál mu ef a l el (efektivní dálku
siločáry a efektivní relativní permeabilitu). NIcméně za tuto úvahu ruku
do ohně nedám :-)

OH

Dne 20.3.2010 15:48, Tomáš Tomáš napsal(a):
> Pokud jde o to syceni, tak protoze, jsem nikde nevycetl nic co bych pochopil tak jsem se vratil k zakladni fyzice a resim to tokto: (mozna uplne blbe)
>
> Rekneme, ze mame T106-26 toroid (zlut/bila z PC zdroje) Al 90nH/z, toroid snese  Bmax=0.5T a chceme tim hnat I=10A, S=100mm2.
> zakladni rovnce
>   L=U x t / I
> Fi=U x t / N
> B=Fi / S
>
> Kdyz to vsechni smichame tak B=I x L/( N x S)
> Pricemz B<=Bmax
> Pokud L=Al x N^2
> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |