student (elektronika, FPGA)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Březen 20 14:08:03 CET 2010

vyvoj podobneho modulu normalne netrva rok, tento konkretny je tak +/-
mesiac intenzivnej prace vratane VHDL kodu, plus ked ich je 25 tak 2-3
tyzdne na skompletovanie a podrobne testovanie a kalibraciu.
U studentov je to ale trochu zlozitejsie, prvy mesiac sa 'zabydluju',
potom sa musia naucit pouzivat nastroje, naucit nove veci ktore pre
pracu potrebuju, dat to cele dokopy, potom minimalne mesiac trva
navrhnutie plosaku a osadenie prototypu, otestovanie prototypu,
opravenie nedostatkov, druha verzia+prototyp, vyroba serie,
dokumentacia, diplomova praca, dovolenka, jazykove kurzy a neviem co
dalsie.
Sikovny student so skusenostami dokaze za rok spravit 2-3 podobne
projekty, nadany zaciatocnik dokaze poriadne urobit urobit jeden, plus
moze pomoct s nejakymi mensimi vecami.
Netreba moc tlacit na pilu, ked si citam zivotopisy ktore uz mam k
dispozicii tak zo 100 ludi som si zatial nevybral ziadneho. Studenti
nejak v tom dokumente prikladaju vacsi doraz na to ake maju zaujmy
(sport, hudba, socialny zivot...) a ze ovladaju microsoft office, ale
minimalne u 3/4 z nich som sa nedocital ci vobec robia nejaku
elektroniku (hlasili sa na staz v odbore elektronicke inzinierstvo).
b.