Jednočipový modem TCM3105

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Březen 20 11:57:32 CET 2010

Mám...... na vyřazených deskách koncentrátorů 1/15 fy Ascom  je po
jednom kousku. Komunikovalo to s ústřednovou částí, kde byl také osazen
DIL TCM3105. Horší je, že na těch koncových koncentrátorech je v
provedení SMD a ještě přelakovaný nějakým epoxydovým lakem.
Ale horkym vzduchem ten lak nějak "zhouževnatí" a jde dobře odloupnout z
desky. Pak je třeba za tepla ještě oloupat vlastní TCM 3105.
Mohu oříznout  a poslat....