OT: Přístrojové zámky STS - distributor ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Březen 19 22:53:35 CET 2010

Zdravím,
  získal jsem starší přístroj (VTA) ve vynikajícím stavu, vyhrál jsem jej
na Ebayi v USA (vydraženo za 25$, doprava 112$ :-) ) a k jeho zámku není
klíč. Podařilo se mi jej úspěšně vyháčkovat bez poškození, takže jej mám
nyní před sebou na stole. Jde o výrobek firmy STS, www.stslocks.com, mám
vytipován v jejich katalogu podobný model (všechny rozměry a provedení se
shodují až na jeden nekritický rozměr - výšku čela zámku).
  Nevíte, zda má tato firma u nás nějakého distributora ? Rád bych měl
v přístroji buďto přímo původní zámek, ke kterému by bylo nutno dodělat
klíče, nebo pokud možno co nejpodobnější model. Provedení zámku je dosti
atypické, cylindr je umístěn v tělese excentricky, takže nevím, zda by tam
pasoval model nějakého jiného výrobce. Ani výroba klíče dle zámku nebude
moc triviální (mimo vlastní firmu, ti by na to nástroje mít mohli), válečky
jsou z boku klíče a musím říct, že mechanismus je dost precizní, stálo mne
docela dost času, než se mi poddal :-). Na zámku není žádné číslo.
  Zdraví Pavel