netem.cz zije!

Milan B. milan@bastl.sk
Pátek Březen 19 19:22:25 CET 2010

Selektivna slepota dovedena k dokonalosti. Ako bolo povedane:
<cite>
Koho to zajímá si informace najde, kdo je přesvědčen, že elzet byl
podvodník, toho nic z reálných argumentů nepřesvědčí, to je mlácení
prázdné slámy.
</cite>

Ja som mal na mysli tuto cast.

Svaz uzivatelu vyp. techniky byl spolecenskou organizaci (byrokracie
prejmenovala posleze na obcanske sdruzeni). V takove organizaci nikomu
nepatri nic - na rozdil od jinych typu pravnich subjektu.
Casopis Bajt dojel na neplaceni reklamy (zpozdena vydani zavinovaly
dluhy inzerentu prevysujici tehdejsich 1,2 milionu Kc). Protoze Bajt byl
nezavisly (bez kapitalove podpory odjinud), dostal se neplaceni do
potizi. Ty vyvrcholily rozkradanim zdroju inzerce zamestnanci (zalozili
si svou reklamni agenturu, kam tajne prelevali inzerci urcenou pro
Bajt). Existuje i podezreni, ze byli placeni odjinud za polozeni Bajtu.
Neplaticstvi a zlodejna byly pricinou krachu Bajtu.
Ja jsem v Bajtu nebral posledni dva roky jeho existence zadny plat a
zadne honorare. Dusledkem krachu Bajtu pro mne mj. je to, ze nemam kde
bydlet (= bezdomovec). Snazil jsem se zajistit mzdy ostatnim.

-m-