5.892kA...

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Březen 18 18:31:01 CET 2010

ved ten ramp aj natiahli na nejaku 1.5 hodinu, normalne to trva max. 20
minut. Sledujem to len z kancelarie ale celkom mi behal mraz po chrbte
ked som videl ako narasta prud v magnetoch. Nabuduce to budeme sledovat
uz so zvazkom rovno v masine pred vsetkymi osciloskopmi a monitormi, to
je lepsie ako futbal :-)
Prud uz ide dole, teraz dodavame energiu do siete :-)
b.