Prevodnik digital audio na analog

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Březen 18 16:41:40 CET 2010

Ono to asi tak jednoduche nebude.
Pokud pozadujete dekoder vicekanaloveho zvuku (Dolby Digital, THX),
tak to bude zrejme chtit nezanedbatelny procesorovy vykon.
No a pak k tomu pribude jeste neprijmna drobnost - licencni poplatky.
Takze to, ze vystup 5.1 ma az drazsi model zrejme neni nahoda.
U cinskych vyrobku to asi s poplatky zas tak moc neresi, tak to maji
obcas i velmi levne vyrobky.

rollfree

**********************************

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 18. března 2010 9:20
Předmět: Prevodnik digital audio na analog

Přátelé, nevíte jestli se to dá koupit nebo postavit? Každý druhý kus
elektroniky má dneska digitální audio výstup, buď je tam cinch nebo
optický konektor. Dá se na to připojit nějaká krabička, která by to
převáděla na analogové výstupy tj. nejlíp asi 5.1? Například můj set
top box Evolve sice umí přehrávat Divx videa, ale když jsou se zvukem
v kódování AC3, tak slyšim jen ticho. Musim to nejdřív zkonvertovat v
PC. Nebo ten Blu-ray přehrávač Samsung BD-P1600, co jsem teď koupil,
má jen digitální výstup a analogový stereo, ale ne analogový 5.1 (to
má vyšší model BD-P3600, co ale stojí asi 2x tolik a navíc není moc k
sehnání).

Je na to nějaký dostupný IO nebo hotová krabička? Ale aby to nestálo
tolik, co celej bluray přehrávač nebo AV receiver s digitálním
vstupem.

Pavel Kadečka.