Prakticka presnost GPS

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 18 15:40:20 CET 2010

2010/3/18 Pavel Troller <patrol@sinus.cz>:
> Zdravím,
>  tak tohle mi Nokií navigace dělá jen v případě, kdy mapa skutečně těžce
> nesouhlasí s realitou.
>  Mám za jízdy E90 na palubce před budíky volně loženou, kupodivu jí to
> stačí na docela slušný signál. Tuhle takhle jedu a vidím na mapě, že bude
> zatáčka, ale v realitě krásná rovná silnice pořád dál a jen malý zaprášený
> pahýl naznačoval, že tam skutečně kdysi byla zatáčka. Po chvíli váhání
> dáma srdnatě prohlásila "Opustili jste silnici!" a odmítla dále navigovat.
> Za 2 - 3 kilometry vidím, že se na mapě začínám zase blížit silnici a za
> [...]

Já jsem se svým Garminem zažil v poslední době dvě veselý situace:

1) Navigace zahlásila něco jako "nelze vypočítat trasu, v okolí nejsou
žádné silnice" a to jsem určitě po silnici jel:

http://maps.google.com/maps?q=50.121770,+14.605839

2) Navigace mě posílala na silnici, která se teprve staví:

http://maps.google.com/maps?q=50.118778,+14.563642

P.K.