Prakticka presnost GPS

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Čtvrtek Březen 18 14:21:51 CET 2010

Zdravím,

s GPS jsem zažil zajímavé situace, které se dají shrnout:

1. Stojící GPS se trvale courá v okruhu 50m a to i s anténou na střeše
2. Když se auto rozjede, přesnost se zlepší na 3-5m
3. I když je GPS sebepřesnější, může to pohřbít mapa

Zažil jsem velký systém s mapami od PJ-softu a bylo krásně vidět, jak se
mění přesnost podle místa. Naprosto přesně byla velká města a pak mosty
a tunely. Když auto vyrazilo z Prahy do Brna, tak jsme viděli, v kterém
pruhu jede a to až na hranice města. Pak si razil cestu přes pole a lesy
a na dálnici se vracel na mostech a podobných stavbách. Na hranici Brna
se auto vrátilo na silnici na trvalo.

Pavel Krafčík