Prevodnik digital audio na analog

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Březen 18 09:20:48 CET 2010

Přátelé, nevíte jestli se to dá koupit nebo postavit? Každý druhý kus
elektroniky má dneska digitální audio výstup, buď je tam cinch nebo
optický konektor. Dá se na to připojit nějaká krabička, která by to
převáděla na analogové výstupy tj. nejlíp asi 5.1? Například můj set
top box Evolve sice umí přehrávat Divx videa, ale když jsou se zvukem
v kódování AC3, tak slyšim jen ticho. Musim to nejdřív zkonvertovat v
PC. Nebo ten Blu-ray přehrávač Samsung BD-P1600, co jsem teď koupil,
má jen digitální výstup a analogový stereo, ale ne analogový 5.1 (to
má vyšší model BD-P3600, co ale stojí asi 2x tolik a navíc není moc k
sehnání).

Je na to nějaký dostupný IO nebo hotová krabička? Ale aby to nestálo
tolik, co celej bluray přehrávač nebo AV receiver s digitálním
vstupem.

Pavel Kadečka.