From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, March 17, 2010 1:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: Indukcni vybojka?

Tady jsem nasel asi relevatnejsi udaje - zrejme si nasi zlatokopove dost prikrasluji (vybrali si ten lepsi udaj - i tak je tech 80lm/W vic nez
pekne):

http://www.lvdinductionlamps.com/compare.html

a hlavne je zajimavy udaj o poklesu svetelneho toku v case

co se tyka linearnich zarivek - ty pouzivam (treba pro UV zarivky ani jina volba neni), ALE ted jsem zakladal 120l akvarium a vyzkousel tyhle
lampy:
http://www.exo-eko.cz/Kryty-a-stinitka-na-terarijni-osvetleni/Lampa-Glow-Light-velka
a musim rict, ze je velkou vyhodou neosvetlovat cele akvarium plosne - mam tam ctyri lampy (dve 25cm a dve 21cm) a vyborne smeruji svetlo tam kam je treba - sviti v uzkem kuzelu pod sebe - nenasvicuji steny akvaria (nerasi se) a muzu je presouvat. Ten dosvit je uz jen takovej bonbonek.
Cele akvarium je ted nasviceno 4ks 11W usporek a je nasviceno intenzivneji nez kdybych tam mel dve 21W linearky.

Proto me tyhle indukcni svetylka zaujala. Byly by tam docela fajn kdyby platilo co o nich pisou.

Radek Vicek