Konference o Altium Designer

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Březen 17 14:24:58 CET 2010

Pekne odpoledne vsem,
s kolegou se snazime zacit pracovat v Altium Designeru a narazime obcas
na jiste komplikace. Po navsteve seminare tohoto programu jsme se
rozhodli, ze zkusime otevrit emailovou konferenci o tomto navrhovem
prostredi na Pandore. Support programu funguje dobre, ale preci jen neco
podobneho HW listu by mi vyhovovalo lepe.
Pokud budete mit nekdo zajem se pripojit, zminenou konferenci najdete na
http://pandora.idnes.cz/conference/altium/
a na emailu
altium@pandora.cz
Zrizeni konference jsme diskutovali s dealerem Altia pro CR (
www.edatools.cz ) a informaci o zalozeni konference predal svym
dlouholetym zakaznikum, takze by diskutujici meli byt na vysoke urovni a
bude se koho pripadne ptat.
Takze pokud ma nekdo zajem o toto uzce zamerene tema, tak se na vas
budeme tesit. ;-)

Tosa