Indukcni vybojka?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Březen 17 13:42:31 CET 2010

Tady jsem nasel asi relevatnejsi udaje - zrejme si nasi zlatokopove dost
prikrasluji (vybrali si ten lepsi udaj - i tak je tech 80lm/W vic nez
pekne):

http://www.lvdinductionlamps.com/compare.html

a hlavne je zajimavy udaj o poklesu svetelneho toku v case

co se tyka linearnich zarivek - ty pouzivam (treba pro UV zarivky ani
jina volba neni), ALE ted jsem zakladal 120l akvarium a vyzkousel tyhle
lampy:
http://www.exo-eko.cz/Kryty-a-stinitka-na-terarijni-osvetleni/Lampa-Glow-Light-velka
a musim rict, ze je velkou vyhodou neosvetlovat cele akvarium plosne -
mam tam ctyri lampy (dve 25cm a dve 21cm) a vyborne smeruji svetlo tam
kam je treba - sviti v uzkem kuzelu pod sebe - nenasvicuji steny akvaria
(nerasi se) a muzu je presouvat. Ten dosvit je uz jen takovej bonbonek.
Cele akvarium je ted nasviceno 4ks 11W usporek a je nasviceno
intenzivneji nez kdybych tam mel dve 21W linearky.

Proto me tyhle indukcni svetylka zaujala. Byly by tam docela fajn kdyby
platilo co o nich pisou.

Radek Vicek