Indukcni vybojka?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 17 13:12:45 CET 2010

 17.3.2010, 12:59:10

Pokud jde o zivotnost cinske velkoprodukce, byl bych ponekud
skepticky. Pokud jde o udaje z toho vaseho odkazu, predevsim o merny
vykon 150 lm/W, tak to jsem mimoradne skepticky.
Tahle svetelka zavedl puvodne philips, nekdy zacatkem 90-tych let pod
nazvem QL-lamp. Ovsem philipsi ceny tehdy byly naprosto priserne, a i
dnes jsou dost vysoke.
Dostat se k jakymkoliv udajum na philipsackem webu je cim dal nemoznejsi,
strejda google nasel tohle
 http://www.lighting.philips.com/us_en/browseliterature/download/ql_oem_guide.pdf

IMHO, pro rybycky zelvicky a jine potvory je linearni zarivka se slusnym el predradnikem,
nebo i s tlumivkou, je stale to nejlepsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz