From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Milan B.
Sent: Tuesday, March 16, 2010 9:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: OSVIT dps

Neberte to osobne, prosim vas, nikto vas za nic nepopotahuje.

Vase tvrdenie bolo dost zavadzajuce. Predstavte ze tuto konferenciu bude sledovat zaciatocnik - vas prispevok ho moze viest k nespravnym zaverom a pripadne pri prvych pokusoch k neuspechu .... a mozno ho tento neuspech navzdy odradi. Mozno by ste pripravili svet o mlady talent, tak ako nas ucitel Jedlicka pripravil o  husloveho virtuoza Cimrmana.

Prave kvoli tymto zacinajucim bastlicom som sa ozval. Skuseny clovek sa len podivi, aka dalsia legenda sa zacina sirit - a ze ich nie je malo.
Ale ako vyvoj diskuzie ukazal, lud asi potrebuje legendy.

Napriek vsetkemu si myslim, ze taketo konferencie by mali sluzit ako zdroj informacii, nie bludov.

A ano, snazim sa vyjadrovat co mozno najpresnejsie, snazim sa veci pomenovat spravnym menom. Dokonca niekedy nad 3-riadkovym prispevkom stravim pol hodinu, lebo si informacie overujem, pripadne hladam spravne pojmy. A ked ma v diskuzii niekto opravi, tak sa nehadam ale uznam to.

Okrem toho, taketo diskuzie su pomerne zaujimavou sociologickou studiou, ako hlboko su ludia ochotni klesnut v argumentacii, len aby nemuseli priznat, ze ich tvrdenie 1+1=3 nie je pravdive (tym teraz nemyslim vas osobne).

-m-