Prakticka presnost GPS

Petr Wilhelm petr.wilhelm@gmail.com
Středa Březen 17 07:33:39 CET 2010

Hezky den

Podle mych zkusenosti je to s presnosti spis horsi nez lepsi. Absolutne
urcite to tech 10 - 15m je. S relativni presnosti je to uz o neco lepsi tam
bych se nebal napsat ty 3m (s prijmem EGNOS). Pokud ani to nestaci tak se da
pouzit pozemni DGPS a tam uz se da hrat i o centimetry. Tomu somozrejme
odpovida i cena.

Aby nedoslo k omylu relativni presnosti myslim v ramci jednoho zapnuti
pristroje, zkuste nechat polozeny ten vas logger pul hodiny na jednom miste
a uvidite. No a zitra ho tam polozte znovu, uvidite rozdil.

Pokusy jsem delal asi pred trema roky s Etrex Legend o bedi travnicka, pokud
budete neco zkouset deste sem vysledky, take by me to zajimalo.

Petr Wilhelm