OSVIT dps

Milan B. milan@bastl.sk
Úterý Březen 16 21:36:50 CET 2010

Neberte to osobne, prosim vas, nikto vas za nic nepopotahuje.

Vase tvrdenie bolo dost zavadzajuce. Predstavte ze tuto konferenciu bude
sledovat zaciatocnik - vas prispevok ho moze viest k nespravnym zaverom
a pripadne pri prvych pokusoch k neuspechu .... a mozno ho tento
neuspech navzdy odradi. Mozno by ste pripravili svet o mlady talent, tak
ako nas ucitel Jedlicka pripravil o  husloveho virtuoza Cimrmana.

Prave kvoli tymto zacinajucim bastlicom som sa ozval. Skuseny clovek sa
len podivi, aka dalsia legenda sa zacina sirit - a ze ich nie je malo.
Ale ako vyvoj diskuzie ukazal, lud asi potrebuje legendy.

Napriek vsetkemu si myslim, ze taketo konferencie by mali sluzit ako
zdroj informacii, nie bludov.

A ano, snazim sa vyjadrovat co mozno najpresnejsie, snazim sa veci
pomenovat spravnym menom. Dokonca niekedy nad 3-riadkovym prispevkom
stravim pol hodinu, lebo si informacie overujem, pripadne hladam spravne
pojmy. A ked ma v diskuzii niekto opravi, tak sa nehadam ale uznam to.

Okrem toho, taketo diskuzie su pomerne zaujimavou sociologickou studiou,
ako hlboko su ludia ochotni klesnut v argumentacii, len aby nemuseli
priznat, ze ich tvrdenie 1+1=3 nie je pravdive (tym teraz nemyslim vas
osobne).

-m-