OSVIT dps

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Březen 16 20:24:49 CET 2010

On Tue, 16 Mar 2010, Milan B. wrote:

> No a?  To snad vyvracia, ze bodovy zdroj podsvecuje? Podsvecovanie vobec
> nezavisi od tvaru zdroja, ale od smeru sirenia svetla. Ak mame plochy zdroj
> na ktorom kazdy bod vyzaruje vsetkymi smermi, tak je to uplne jedno.

Jak uz se Vam tu nekteri marne snazili vysvetlit - bodovy zdroj sice
podsvecuje ale JEN z jedne strany a naopak z druhe strany spoje zase
to same prida. Copak Vazne nechapete ten rozdil ? Bodovy zdroj nemeni
vyslednou tloustku cary, plosny ano.

> Okrem toho, plosny zdroj vo vasom pojati o ploche mensej ako DPS bude tiez
> podsvecovat - preco by nemal?

Nechapu jak to souvisi s tim co jsem psal ?

> Cize kolmica ma 0 stupnov?  Tak dobre - oprava: bodova vyvojka pod uhlom 20

Ne svetlo dopadajici kolmo ma uhel 0 stupnu. Kdyz pisete o vyzarovacim
uhlu LED - k cemupak se vztahuje ? - k plose na kterou dopada nebo ke
kolmici ?

> stupnov od kolmice a LED 15 stupnov od kolmice. LED stale vedie o 5 stupnov.

No ale pouze teoreticky. Prakticky jsem jeste nevidel LEDku ktera by
vubec nesvitila mimo tzv. vyzarovaci uhel. Ale Vy asi ano ?

> A tvdim snad nieco ine? Ja som si dovolil spochybnit rezolutne tvtrdenie, ze
> "bodovy zdroj nepodsvecuje", co je  blbost,
>
> A na tom trvam

Jenze to jste si vycucal z prstu Vy. Proctete si archiv a prispevky na
tohle tema - nikde tam NIKDO nepise ze bodovy zdroj nepodsvicuje !
Vzdy tam kazdy uvadi ze jen z jedne strany, narozdil od zdroje plosneho.