OSVIT dps

Milan B. milan@bastl.sk
Úterý Březen 16 20:12:34 CET 2010

On 16.3.2010 19:52, Petr Simek wrote:

> Ne je to tim ze to je bodovy zdroj. Kdyz bude z vetsi vzdalenosti plosny
> zdroj o plose vetsi nez DPS bude to podsvicovat z obou stran spoje taky.

No a?  To snad vyvracia, ze bodovy zdroj podsvecuje? Podsvecovanie vobec
nezavisi od tvaru zdroja, ale od smeru sirenia svetla. Ak mame plochy
zdroj na ktorom kazdy bod vyzaruje vsetkymi smermi, tak je to uplne jedno.

Okrem toho, plosny zdroj vo vasom pojati o ploche mensej ako DPS bude
tiez podsvecovat - preco by nemal?

> Kdyz pisete dopada svetlo, tak to se obvykle mysli od kolmice na plochu
> takze tech 70 stupnu je nejak divnych, arc tan(15cm/40cm) mi vychazi
> cca 20 stupnu

Cize kolmica ma 0 stupnov?  Tak dobre - oprava: bodova vyvojka pod uhlom
20 stupnov od kolmice a LED 15 stupnov od kolmice. LED stale vedie o 5
stupnov.

> Jedna LEDka je taky bodovy zdroj. Ale kdyz sviti druha LEDka z druhe
> strany tak to podsvicuje z obou stran coz jeden bodovy zdroj neudela.
> Nicmene tohle dela problem u tenkych car, kdo si dela DPS doma na
> tiskarne tyhle problemy asi neresi.

A tvdim snad nieco ine? Ja som si dovolil spochybnit rezolutne
tvtrdenie, ze "bodovy zdroj nepodsvecuje", co je  blbost,

A na tom trvam