Skladovani soucastek

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Březen 16 20:07:36 CET 2010

Zmatek v tom nemam, ja presne vim co chci ;-) Slo mi o skladovani 204/207 rezistoru a jine drobotiny (krome SMD). Na SMD mi postacuje kufrik (odkaz jsem daval v prvotnim dotazu).

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Tuesday, March 16, 2010 5:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: Skladovani soucastek

Původní tazatel v tom má zjevně zmatek:-)

Knížky od HC jsou skutečně dobré.

Další zajímavá alternativa je navlékání pásků na drát (viz příloha). Pásky jsou navlečeny v pořadí podle hodnot, přičemž se vždy po 1 dekádě střídají dírky nahoru a dírky dolů.

PH

From: "V P" <vvitty01@seznam.cz>
Vzdycky jsem si myslel, ze
SMD znamena Surface Mounted Device, a
SMT znamena Surface Mount Technology

coz mi moc nejde dohromady s ohybanim nozicek... ?

Pardon za OT...

Jinak na SMD soucastky se nam osvedcily "knizky" od HC Electronics.