OSVIT dps

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Březen 16 19:52:49 CET 2010

On Tue, 16 Mar 2010, Milan B. wrote:

> Takze to je sposobene tym, ze je to osvecovane z vacsej vzdialenosti a *NIE
> TYM, ZE JE TO BODOVY ZDROJ*.

Ne je to tim ze to je bodovy zdroj. Kdyz bude z vetsi vzdalenosti plosny
zdroj o plose vetsi nez DPS bude to podsvicovat z obou stran spoje taky.

> K vasemu prikladu:
> - Na okraji A4 z vasej bodovej  vybojky zo vzdialenosti 40cm dopada svetlo
> pod uhlom 70 stupnov

Kdyz pisete dopada svetlo, tak to se obvykle mysli od kolmice na plochu
takze tech 70 stupnu je nejak divnych, arc tan(15cm/40cm) mi vychazi
cca 20 stupnu

> - LEDka s malym vyzarovacim uhlom (30 stupnov) z lubovolnej vzdialenosti (to
> je dane pevnym vyzarovacim uhlom) na okraji osvetleneho pola osvecuje pod
> uhlom 75stupnov  (90 stupnov je kolmo)
>
> LED je na tom o 5 stupnov lepsie  :)
>
> No, snad som sa pri tom pocitani nepomylil :(

Jedna LEDka je taky bodovy zdroj. Ale kdyz sviti druha LEDka z druhe
strany tak to podsvicuje z obou stran coz jeden bodovy zdroj neudela.
Nicmene tohle dela problem u tenkych car, kdo si dela DPS doma na
tiskarne tyhle problemy asi neresi.