OSVIT dps

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Březen 16 15:47:03 CET 2010

Ja jsem si taky udelal LED osvitku protoze u horskeho slunicka mi vadila ta
pakarna okolo provozu (dlouho trva nez se to poradne rozsviti, kdyz se to
vypne tak hned nejde znovu zapnout, je to horke takze nez se to uklidi tak
se chvili musi pockat az to vychladne atd.), mam tam Cree LEDky z GME a
protoze jsou drazsi nez ty z DX (o tech jsem v tu dobu nevedel) tak jich tam
mam relativne malo, na eurokartu myslim 24 nebo tak nejak. Nerovnomernosti
kuzelu jsem se taky bal, celkem tam i je, ale v praxi to vubec nevadi a
tistaky jsou v pohode, jsem s tim spokojeny.

Kazdopadne pokud varianta horske slunce tak by mozna stalo za uvahu i
oblicejove solarium, po bazarech jsou bezne k videni za nevelkou cenu:
http://zdravi-ostatni.sbazar.cz/oblicejove-solarium-olomouc-o3759144.html
http://ostatni-elektronika-foto.sbazar.cz/oblicejove-solarko-teplice-o378666
6.html
http://aukro.cz/search.php?sg=0&string=obli%C4%8Dejov%C3%A9++sol%C3%A1rium
Ale nemam s nim zkusenost, jen predpokladam ze by to melo fungovat

Dusan Dolezal