MECH: AL profil - tvrdsi material

oklovap oklovap@gmail.com
Pondělí Březen 15 20:22:27 CET 2010

Ak Vam to neponahla, nakupujeme v Alfun.cz. Najlepsie zavolat a
dohodnut. Dokazu aj velmi zaujimave speciality, len to trochu trva.
Skladom vedu väcsinou vsetci len tu 6060.  Toto sa tyka plechov a dosiek.
Zo skusenosti viem, ze v CSSR je problem profil v inej kvalite ako 6060,
maximalne tak nejake kruhove tyce, ale vyber je zalostny.
Ak by sa Vam podarilo ziskat kontakt na profily (myslim ploche tyce,
sesthrany, L...) zo sedmickoveho radu, budem vdacny, ak mi posuniete
kontakt.

mp