[OT?] Vzajemne ovlivnovani naucenych kodu univ.ovladace?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Pondělí Březen 15 19:31:12 CET 2010

Jj, chtěl jsem jenom říct, že neznám učící se ovladač aby s ním nebyly
problémy, včetně těch nejvyšších modelů od Logitechu. Samozřejmě pouze v
režimu učení neznámého ovladače. Těch důvodů proč to tak je je asi víc.
S pozdravem,
		Miloš Dašek