[OT?] Vzajemne ovlivnovani naucenych kodu univ.ovladace?

Jiri Splichal george.hw@centrum.cz
Pondělí Březen 15 18:26:25 CET 2010

Zdravim

Takze si odpovim sam - treba to nekomu kdo pouziva Philips Prestigo pomuze.
Zjistil jsem ,ze pokud povel pro TL1 nahraji do jineho tlacitka ,tak vse
funguje spravne.Takze jsem TL1 smazal z displeje
a znovu vytvoril a vse funguje.Zrejme byly ty pametove bunky nejak prekryte
? Netusite nekdo jen tak pro zajimavost jak ucici se ovladace
funguji? Jak jsem psal, podobny problem jsem mel uz pred par rokama s jinym
ovladacem,ale cekal sem ,ze ted uz to budou mit vyrobci vychytanejsi...

--
Jirka