RE: Dva dotazy od důchodce (ne)objímajícího stromy :)

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Pondělí Březen 15 09:23:06 CET 2010

Zdravím,
s tím prachem jsem měl taky problémy, řádově lepší výsledky jsem docílil, když jsem desku těsně před nástřikem oprášil vodivým kartáčkem Lencobrush - původně na gramodesky. Ale zase to stříkání zřejmě sebou tu a tam nějaké chloupky natáhne.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Richard Kaliciak
Sent: Monday, March 15, 2010 9:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: Dva dotazy od důchodce (ne)objímajícího stromy :)

Dobry den,

moje skusenosti su take, ze je velky rozdiel, ci pouzivam dosky z GM alebo od Bungarda. Z GM sa mi zdaju akosi malo citlive, musim na ne svietit niekolko minut, na plosaky od Bungarda staci 60-90 sekund.

Positiv 20 som skusal tiez, tam mam problem s prachom a chlpami na plosaku. Neviem, kde sa tam berie, ale pokym ta emulzia stihne zaschnut a vytvrdnut, tak je to tam.

Richard Kaliciak