Nemá někdo elektromagnetický ventil pro napouštění myčky / pračky

Pondělí Březen 15 08:53:23 CET 2010

Ahoj, vespolek.
Než vyrazím na průzkumy sběrného dvora - nemáte někdo v šupleti jednoduchý (nikoliv trojitý nebo dvojitý) elektromagnetický ventil na napouštění pračky nebo myčky nebo čehokoliv, který byste mi poslali výměnou za čokoládu nebo tak nějak ? Mám jenom trojcestný který je zbytečně veliký a kvůli bezpečnosti bych musel nějak složitě zaslepovat ty dvě nevyužité cesty. Ale hlavně ten rozměr je nepříjemný.
Díky předkem.

Zdravím
Kručinský