RE: Dva dotazy od důchodce (ne)objímajícího stromy :)

Pondělí Březen 15 08:43:51 CET 2010

 Zaujalo mně, že ve stejných podmínkách svítím řádově déle (9 minut...) jinak taky sklo a horské slunko Sirius na 30 cm. Používáte taky Positiv 20 ???

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel
Sent: Monday, March 08, 2010 10:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dva dotazy od důchodce (ne)objímajícího stromy :)

ja pouzivam obycejny ramecek na fotky z obchodaku, za par korun mam sklo, podkladni desku a hacky co drzi oboji pohromade.
je pravda ze jsem neresil utlum toho skla protoze svitim horskym slunce "sirius", vzdalenost cca 30cm, cas 1 minuta.
desku ale delam v pohode i pro roztec 0.5mm.
viz http://scandouble.itherm.cz/board.jpg