LHC ramp

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Březen 14 21:34:17 CET 2010

RF bucket je dle meho jedna "vlna" na ktere se mohou vezt castice podobne jako to dela surfar na mori. :-) Tenhle primer se mi hrozne libi jen si nejak nedovedu predstavit toho surfare, co je prave v oblasti tranzitu :-)

Bucket muze byt plny surfaru - pak je to bunch a nebo je prazdny, pak je to proste prazdny bucket.

Mimochodem bucket je slovo, ktere se v technice siroce pouziva tam, kde je nejaky kontejner, ktery se muze a nemusi necim naplnit. V sitarine se tak oznacuji treba buffery v routerech. Kdyz Vam provider chce snizit rychlost, proste Vam na routeru omezi pocet datovych bucketu za sekundu a je to.

Jen mam jeste nejasnost jak je vlastne konstruovana rezonancni dutina. Pokud by tam teoreticky byly jen dve elektrody, tak jak se to kresli ve fyzikalnich ucebnicich, musi prece vsechny castice v celem okruhu videt signal v opacne fazi nez ho vidi ty, co jsou zrovna mezi elektrodami. Takze kdyz se vse nacasuje tak, aby se bunch mezi elektrodami urychloval, tak vsechny ostatni bunche na okruhu musi zpomalovat. Jak to tedy je? Znam z obrazku, ze tam tech elektrod je cela rada, ale nejaky jasnejsi model pole v te dutine jsem nikdy nevidel. Jsou na koncich rezonancni dutiny zemni elektrody, takze venku uz neni zadne pole? Nebo je to cele vymyslene nejak jinak?

Diky

Jakub Serych