LHC ramp

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Březen 14 18:11:38 CET 2010

toto presne neviem, ale myslim ze to suvisi s hysterezou a hlavne
pamatovymi javmi v supravodivych kabloch. Tie svine si pamataju aky prud
nimi tiekol a vypnutie prudu na vymazanie nestaci lebo tam stale tecu
virive prudy ktore nic netlmi (nie je tam odpor). Neviem presne ako to
funguje ale vsimol som si ze vzdy ked sa ma dosiahnut stabilna hodnota
prudu ide sa s prudom dole, chvilu sa tam pocka a az potom sa zvysuje
prud na pozadovanu hodnotu ktora je potom stabilna.
Ak si dobre pamatam prirodzene casove konstanty su tam v rade hodin,
takze tomu treba trochu pomoct, to je aj ten precycling.
b.