Re: znovu LCD TV s LED podsvícením....

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Sobota Březen 13 22:07:40 CET 2010

Ja muzu komentovat fakt jenom jeden konkretni model 42" Panasonic (a jeste
nevim ktery, ale ted si ho o patro niz cist nepujdu, cenove vychazela v
Datartu chlup pod dvacet), ale cerna se mi zda cerna az dost i na svetle.
Nejak si z princiou nemuzu odvodit, proc by se mela bunka, ktera nesviti
vubec tvarit sediveji nez bunka, ktera sviti a neco polopruhledneho se snazi
to sviceni zakryt. Kazdopane obrazovka te plasmy je ve vypnutem stavu
srovnatelne cerna, jako leskly cerny ram, do ktereho je vsazena.

To s tim pripojenim k PC jsem taky nejak nepobral - VGA D-SUB i HDMI (dost
mozna i "obycejne" DVI, tim si nejsem jisty na 100%) to samozrejme ma a pri
FullHD i vyssi rozliseni, nez libovolny jiny monitor, co se mi tu po baraku
vali. Ovsem netestoval jsem to u PC, takze nevim, zda nebo jake to ma
mouchy.

Kdyz jsem mu ji zprovoznoval, tak jsem si nevsimnul, ze by na mne odnekud
tahl teply pruvan, takze vetrak urcite ne, ze to hreje, to je celkem jasne -
tech 300W se musi nejak odvetrat. Tenhle model mel pod plastovymi zady
nejakou kovovou skorepinu, pripadala mi celkem masivni na to, aby to bylo
jen stineni. Dost mozna je tam udelanej komin a vzduch proudi temi zady
odspoda nahoru, der je tam na to dost.

Soupani obrazu ani nezadoucich zvukovych efektu jsem si nesimnul (soupani
jsem nehledal a televize mu rve jak krava i ve tri rano, takze i kdyby to
vrcelo, slyset to neni).

Pozorovaci uhly, srovnatelne s CRT, jsou docela mila vyhoda.

Kazdopadne nikomu plasmu nevnucuju, ja jen popisoval, co jsem odpozoroval
behem par hodin, co se kolem te tchnovy obludy motam. Jediny duvod, proc
bych si ji nekoupil je, ze je do meho obyvaku zbytecne velka...

Pavel Kutina