RE: Domena a vlastní www server

Miroslav Draxal evik@vol.cz
Sobota Březen 13 11:29:17 CET 2010

Jo tak to je mi nejak vse jasne. Já proste jenom nemuzu najit ten
"formular " kam napisu ze evik.cz je na IP.xxx.xxx.xxx.xxx.
Reg, je volny.cz.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Saturday, March 13, 2010 11:12 AM
To: HW-news
Subject: Re: Domena a vlastní www server

Původní zpráva ze dne 13.3.2010 od Miroslav Draxal:

> Dobry den, jak je to dneska. Mam zaregistrovanou domenu ( vlastnim
> ji ), ale namam zatím vlastní www. Chci je provozovat na vlastnim
> serveru, mam pevnou IP. Jak a kde , nebo komu zdelim, ze na tehle IP
> lezi moje WWW. Vlastne DNS. Nejak jsem se v tom ztratil. Me to
> prijde, jako ze musim k nekomu , kdo poskytuje vedeni a administraci
> DNS+ prostor pro WWW .Diky za odpoved. MIRA

Doménu máš zaregistrovanou u nějakého registrátora a tam máš nastaveny
nameservery nějakého poskytovatele webhostingu. K němu to směřuje a on
poskytuje DNS služby pro danou doménu. Tam je třeba to nastavit nebo
nechat to nastavit. Samozřejmě můžeš i sám sobě poskytovat DNS služby,
pokud máš dva DNS servery. Připadně mi napiš název domény na
clexpert@clexpert.cz, poradím konkrétněji...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601
ICQ: 21215917, Live: clexpert@clexpert.cz, Skype: callto://clexpert