Domena a vlastní www server

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Sobota Březen 13 11:12:26 CET 2010

To se dělá v DNS záznamu domény. V podstatě máte možnost mít v DNS
záznamu pro každou službu jinou IP, takže pro www.cosi.kdesi nastavíte
vaši pevnou IP a je to. Nevím, jak jste doménu registroval, ale já mám
doménu registrovanou přes provozovatele, který mi jí u sebe rovnou
"zaparkoval". Tím mi umožnil editovat DNS záznam přes jeho rozhraní a
můžu si měnit záznamy kdy chci. Jen pozor, trvá to dlouho, než to
probublá do světa. Je to v řádu hodin.

Pavel Krafčík