RE: znovu LCD TV s LED podsvícením....

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Březen 13 10:15:11 CET 2010

Resim presne to same, tedy v 42" provedeni, horkym kandidátem je LG
42LH9000, problém je, ze s radou LH9000 to je jako Jarou da Cimrmanem,
vsichni o ni hovori a nikdo ji nevidel, prolezl jsem snad 20 obchodu a nikde
ji nikdy nevideli (DataArt, OKAY, ELektroword, atd.) vsude mají designovou
radu SL.
Z full LEDek jedine Sharp. Nikde na netu jsem ani nenasel solidni recenzi
rady LH9000.

Pokud srovnavam obraz full LED Sharpu a ostatních CCFL podle meho je LED
jednoznacne videt , to se proste neda srovnat, kam se hrabe Bittner.
Samsung, tu silenou reklamni kampan nekdo zaplatit musí, kdo kdy videl
rozebranou LCD TV, musí uznat, ze jedina vec, ktera na tom ma nejakou cenu
je velky kus plechu za
LCD panelem,klasicka TV proti tomu byla slozitost a sbirka drahych
soucastek.
Zvazoval jsem jeste Philips serie 9000, CRT mame Philips 16:9.
Nicmene design z toho průhledného plastu to pro Philips musel delat nejaky
taman z trznice, TV za takove silene prachy a vypada, jako, ze ji mate v
prepravnim obalu a
zapomel jste ji vybalit.

Obecne mam dojem, ze dnes se vyrobci chubi tim jak je TV tenka a ne tim jak
hraje, holt digitalni kvalita....

PN