znovu LCD TV s LED podsvícením....

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Březen 13 07:26:16 CET 2010

Kupte si normalni kvalitni TV s CFL trubicemi a bude vas hrat dobry
pocit, ze jste usetril silene velky balik penez.

Pred mesicem jsem cekal az me vyzvedne kolega a mel jsem asi 2h cas. Sel
jsem do kramu kde bylo odhadem 150 TV v chodu a specielne se zameril i
na porovnani s LED a CFL. Naprosto v tom nevidim rozdil - spis je to
zbozne prani vyrobcu. Jen aby nejaky majitel LED TV nebrojil - je treba
srovnavat podobne kategorie TV. Ne CFL za 8kKc a LED za 40kKc. Ono totiz
LEDkove jsou jen ty drahe.

TV s CFL se take umi ztlumit podle obrazu a zere to dle meho naprosto
srovnatelne.

--
S pozdravem
Radek Vicek