[OT] svtrikovani - BMW

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Březen 12 17:05:06 CET 2010


Neřekl bych, že je to strašení, speciálně u třílitrů BMW ty vstřiky opravdu
odcházejí přibližně od 150 tisíc kilometrů. BMW, který má najeto 250, má
pravděpodobně už vyměněný nebo zrepasovaný všechny vstřiky a je jedno, kde
jezdilo.
Najezdit na CR 400.000 je prakticky utopie a nevídaný úspěch.

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
> Behalf Of Pajpach
> Sent: Friday, March 12, 2010 4:25 PM
> 
> Ja myslim, ze ta zivotnost je primo umerna kvalite a cistote paliva, a
> vubec
> celkovemu stavu spalovaciho a palivoveho systemu.
> Mel jsem CR motor (a v novem aute ho mam zase), najezdeno mel skoro
> 400tis.km a zadny problem, kdyz nepocitam vymeny zhavicu cca vzdy po
> 160tis.
> km a regulator tlaku paliva v CR zasobniku po 350tis km.
> Jednou jsem musel tankovat v Chorvatsku v malem mestecku v pristavu.
> Prestoze jsem tankoval tu drazsi naftu (meli tam nejakej mazut do lodi
> a pak
> "euro" naftu) tak cestou domu (cca 1400km) me zacel motor hucet jako by
> byl
> hodne zatizenej, piskani turba melo uplne jiny zvuk a i spotreba
> vzrostla
> (trochu, cca o 0,8L). pak jsem u nas kupoval tu drazsi aditivovanou
> naftu a
> behem tri plnych nadrzi se nastesti vse vratilo do normalu. Ve 300tis.
> km
> jsem mel vstriky v BOSCHi na stolici (podezrival jsem je ze spatneho
> rozprasovani protoze mi auto vic kourilo) a po testu ktery stal 7000kc
> (test
> 5ti vstriku) jsem dostal protokol, ze ktereho vyplyvalo, ze vsechny
> jsou s
> velkou rezervou v povolenem tolerancnim pasmu az na jeden ktery byl
> skoro na
> hranici tolerance.
> 
> Tak asi tak co se pohadek o strasnym a nepouzitelnym CR tyce.
> 
> P.S.: kdyby nekdo menil vstrikovaci trysky u CR, tak slusnejsi RJ maji
> "naucenou" rozprasovaci charakteristiku kazdeho vstrikovace, proto se
> pri
> vymene musi nahrat do RJ nove vlastnosti, aby fungovalo spalovani
> optimalne
> (to mi rikali v BOSCHi, a myslim, ze asi vedi s cim pracuji).



More information about the Hw-list mailing list