[OT] svtrikovani - BMW

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 12 16:18:09 CET 2010


Obecne se to tvrdiva, ja to vidim asi takto.
Tlak z CR byl mezi 1350 az 1600bary, coz je i pripad meho motoru, tedy
radoveho 3l sestivalce od BMW, dalsi generace CR vytahla tlak na 1800 baru a
nejnovejsi high tech od Bosche ma jiz 2500 baru, to jsou u kapalin docela
silene tlaky a pokud se zanese vstrikovac diky nějakému botelu muze nastat
pripad, ze se neotevre a do valce nic nestrika. To je asi ten lepsi pripad,
je zde nadeje vstrik vyndat a nechat bud zreasovat nebo jak jsem to udelal
ja u segry motoru vstřikovač povarit v nejake karbon rozpoustejicici
kapaline ve vykonejsi ultrazvukove cisticce. Po cca hodine "vareni" v 100W
UZ čističce v lazni petroleje vypadal puvodni total cerny vstrik jako by
prave vyjel z fabriky a pri zkusebnim natlakovani strikal jako novy.
Druhou moznosti, je ze se vstrik zasekne otevreny a protoze v railu je dost
tlaku a dost nafty pere se do valce horici pramen nafty coz propali pist a
odrovna vstrik, tato moznost u klasického systemu není.
Pokud k tomu pridate, ze CR najdete u drazsich vykonejsch motoru, ktere se v
prumeru vice trapi, mysleno tak, ze část lidi si je kupuje proto ze hodne
jezdi a cast protože jim dela dobře, kdyz to ma odpich a lidi se ohlednoum,
kdyz startuji z krizovatky.

Kdyz zustanu u BMW tak jsem v technickych materiálech i jednoho jejich
(vlastne Bosche) vysokotlakého cerpadl nasel zminku, ze nesmi byt pouzito s
palivy obsahující MEŘO, fakt nevim co lidi, kteri si koupili auta s timto
čerpadlem a ted jim stat do nafty chcte nechte leje toto svinstvo a neumozni
jim nic jineho tankovat. V USA by z toho byla solidni miliardova zaloba,
tady se poplacavaji politici po zadech jak je to uzasne, když na poli
vypestuji 1l MEŘA s spotrebuji na to přes litr ciste nafty.

PN




-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Friday, March 12, 2010 3:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] svtrikovani - BMW


Trochu mimo misu., ale znamy automechanik mi  take tvrdil, ze common 
raily system vstriku je hodne nahly na kvalitu paliva a zivotnost 
vstriku je
o dost mensi, nez u klasickeho systemu cerpadlo - rtyska.  Pry po 150 
tis.km zacina padat vykon, nepravidelny chod motoru a spatny vstrik je 
poznat na emisich.
 Co je na tom pravdy?
JaKub
> Na common raily se docela doporučuje používat aditiva, u nás jim to
prodlouží životnost...
>
>   
>> -----Original Message-----
>> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
>> Behalf Of Novotny Pavel
>> Sent: Thursday, March 11, 2010 10:47 PM
>>
>> Me vystrasit nemuzete, jednak ceny znam, druhak nejvetsi darda neni
>> vstrik, ale cerpadlo :-). Nicmene tyhle veci dela pro BMW Bosch a primo
>> od nej jsou zpravidla tak za 50%. ostatni viz soukr. mail.
>>
>> Auto ma naletano cca 90.000km, jsem prvni majitel tak zadne pretaceni
>> tachometru, mam vic aut.
>> Rikam si, ze ucpany vstrik tedy nefunkcni jeden valec by se projevil na
>> chodu motoru a vykonu, snad. Nicmene i tuto moznost pripousitm, dnesni
>> nafta je docela tragedie.
>> Nedavno jsem uspesne rozchodil ucpane vstriky z Forda, cca hodinu jsem
>> je "varil" v 100W ultrazvukove cisticce v petroleji.
>>     
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>   

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4939 (20100312)
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz


 

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4939 (20100312)
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz
 
 

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4939 (20100312)
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz
 



More information about the Hw-list mailing list