[OT] svtrikovani - BMW

Jan Martincek jano@martincek.com
Pátek Březen 12 16:11:14 CET 2010


Ja mam ford TDCI oficialne 182500 - som pred garanckou.
Takze potom Vam poviem ako to vyzera.

j.


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Chvátal
Sent: Friday, March 12, 2010 4:09 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] svtrikovani - BMW

Co to sleduji u TDCI (Ford), tak tam jsou taci kteri je za 180 tis. menily 
uz dvakrat.
V dnesni dobe je s turbodieslem pekne svezeni, ale jestli levne ????
A kdyz ctu diskuze o startovani v mrazech, atd. ... ja zustavam u benalu. 
:-)

Best regards / s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva ----- 
Od: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 12. března 2010 15:30
Předmět: Re: [OT] svtrikovani - BMW



Trochu mimo misu., ale znamy automechanik mi  take tvrdil, ze common
raily system vstriku je hodne nahly na kvalitu paliva a zivotnost
vstriku je
o dost mensi, nez u klasickeho systemu cerpadlo - rtyska.  Pry po 150
tis.km zacina padat vykon, nepravidelny chod motoru a spatny vstrik je
poznat na emisich.
 Co je na tom pravdy?
JaKub
> Na common raily se docela doporučuje používat aditiva, u nás jim to 
> prodlouží životnost...
>
> 

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



More information about the Hw-list mailing list