[OT] svtrikovani - BMW
Tomáš Chvátal
tchvatal@ezop.cz
Pátek Březen 12 16:08:50 CET 2010
Co to sleduji u TDCI (Ford), tak tam jsou taci kteri je za 180 tis. menily
uz dvakrat.
V dnesni dobe je s turbodieslem pekne svezeni, ale jestli levne ????
A kdyz ctu diskuze o startovani v mrazech, atd. ... ja zustavam u benalu.
:-)
Best regards / s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz
----- Původní zpráva -----
Od: "jan.kuba" <honza.kuba@gmail.com>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 12. března 2010 15:30
Předmět: Re: [OT] svtrikovani - BMW
Trochu mimo misu., ale znamy automechanik mi take tvrdil, ze common
raily system vstriku je hodne nahly na kvalitu paliva a zivotnost
vstriku je
o dost mensi, nez u klasickeho systemu cerpadlo - rtyska. Pry po 150
tis.km zacina padat vykon, nepravidelny chod motoru a spatny vstrik je
poznat na emisich.
Co je na tom pravdy?
JaKub
> Na common raily se docela doporučuje používat aditiva, u nás jim to
> prodlouží životnost...
>
>
More information about the Hw-list
mailing list