[OT] svtrikovani - BMW

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Březen 12 15:30:13 CET 2010

Trochu mimo misu., ale znamy automechanik mi  take tvrdil, ze common
raily system vstriku je hodne nahly na kvalitu paliva a zivotnost
vstriku je
o dost mensi, nez u klasickeho systemu cerpadlo - rtyska.  Pry po 150
tis.km zacina padat vykon, nepravidelny chod motoru a spatny vstrik je
poznat na emisich.
 Co je na tom pravdy?
JaKub