[OT] svtrikovani - BMW

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 12 13:08:49 CET 2010


Ja to vim usazuje se MEŘO tedy methylester repkového oleje, tedy to
svinstvo, ktere se z nejakeho me neznameho duvodu EU, v sebevrazednem planu,
rozhodla pridávat do nafty.
Vlastnosti tohoto svinstva, je, ze se casem, tedy presneji behem mesice
zacne z nafty separovat a vytvaret takové mazlave svinstvo.

Škeble, pokud tou kvalitnejsi naftou myslite Shell V-power, tak u te je v CR
kvalitnejsi pouze cena, podle vsech testu je kvalita této nafty naprosto
prumerna, cetanove cislo kolem 53. Priklad, podle kontroliho odberu z
podzimu 2009, Shell V-power cetanove cislo 53,3 a Tank ONO 52,9 u obou slo o
prumerne cetanove cislo produkce standartni nafty z rafinerii, v prve rade
standartni produkce ceske rafinerske, v druhem pripade Ingolstadt , rozdil v
cene cca 4Kc.
Zajimave je ze v SRN je V-Power skutecne aditivovany a cetanove cislo maji
pres 55.

PN


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Friday, March 12, 2010 12:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] svtrikovani - BMW

Ja mam zkusenost takovou , ze pul roku nam stala sluzebni oktavka v
garazi s plnou nadrzi potom jsem s ni zacal jezdit , je to TDI 65kW a
cukala se jak potvora . Uz jsme mysleli , ze to bude cerpadlo , ale
potom jsme tu naftu vyjezdili a ja natankoval u SHELLu plnou nadrz te
jejich lepsi nafty a parada . Prumerna spotreba v zime (myslim tim
opravdu zimu jsem z jeseniku ) cca 5,5l a to je to 4x4 . Cukani uplne
ustalo , takze kdo vi co se v te nafte usazuje .No a ted tankuju OMV
alpin diesel a jezdi to porad kolem tech 5-6L a to to vubec nesetrim
spis naopak jezdim co to da.


snehulak


2010/3/12 RV <vicek.radek@cpost.cz>:
> No to asi ne... :-)
>
> Ja mam tri roky diesel 2.0 HDI(predtim vzdy benzin) a aditiva jsem nikdy
> nelil - auto startovalo na prvni otoceni a to ani moc nezhavi.
>
> Nicmene ted jak bylo -11 a mene tak silene trapeni - evidentne ztuhla
nafta
> - do motoru neslo nic.
>
> Takze jsem dal na radu kolegy (starej naftovej Golf 1.9) a koupil zimni
VIF.
> Musim rict, ze po cmrndnuti tri vicek tohodle srace do plne nadrze (53l)
to
> startuje i pri tech -15 opet bez problemu (jen vylitne po startu bilej
> oblacek z vejfuku).
>
> Ta konzistence toho VIFu vypada jako hodne hustej panenskej olivovej olej
a
> rozhodne to po zadnem redidle nesmrdi (smrdi to jinak docela dost).
Rozhodne
> z M2T a S6006 nenamichate VIF.
>
> Jeste poznamku k nafte - tankuju cele tri roky na firemni pumpe (za tu
dobu
> jsem projel snad jen tri nadrze z jine pumpy) a jelikoz si pocitam po
kazdem
> tankovani spotrebu (dojizdim nadrz). V lete a na dlouhe streky jezdim za
> 5.2-5.8l v zime je to cca o litr vic - to jsou dlouhodobe udaje.
>
> Ted jak byly mrazy a problem se startem jsem natankoval u OMV Alpin
Diesel.
> Jakej byl muj sok kdyz jsem nameril spotrebu 8.5l - nikdy jsem za tolik
> nejel. Ted mam natankovano zase v praci a spotreba opet normalni. Ze bych
> trefil na nejakou mizernou naftu?
>
> Radek Vicek
>
> Dne 12.3.2010 7:45, Jaroslav Lukesh napsal(a):
>>
>> No a víte co jsou ty vlastně aditiva zač? Je to ředidlo S6000/S6006 a
>> obyčejný M2T.
>>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4938 (20100312)
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz


 

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4938 (20100312)
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz
 
 

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4938 (20100312)
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz
 



More information about the Hw-list mailing list