[OT] svtrikovani - BMW

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Pátek Březen 12 00:28:55 CET 2010

Jen tak mimochodem neudelalo to po natankovani a studene noci? Nektere nafty nepatri mezi moc kvalitni a je mozne ze moc zhoustla diky mrazu. Kdy byl menem palivovy filtr? Zkuste odpojit hadicku privodu nafty do filtru a otocit klicem jak tlaci pomocne cerpadlo. Todle byva nejcastejsi zavada ale po 90000 ma jeste cas na to aby odesla. Pomocne cerpadlo  je pod sedadlem ridice jestli si dobre pamatuji.
Kazdopadne tu chybu bude treba smazat neb by motor mel jet na havarijnim programu coz znamena za by nemel jit vytocit pres 3000ot.
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Novotny
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Thursday, March 11, 2010 8:29 PM
  Subject: [OT] svtrikovani - BMW

  Omlouvam se za OT, ale pred cca rokem jsem zde s nekym konzultoval problem s ABS u BMW, dotycny mel BMW TIS, ja ho sice mam take, ale jaksi ho nemohu najit.

  V kazdem pripade auto , respektive palubni pocitac si zacal stezovat na vstrikovani a ja bych potrebova, vedet ktera cidla maji za nasledek hlaseni Einspritzanlage?

  E39 530d

  Predem dekuji.

  Apropo netusite zda nektery z cinskych kabelu na diagnostiku chodi z original BMW DIS?

  Pavel