[OT] svtrikovani - BMW

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Březen 11 22:46:32 CET 2010

Me vystrasit nemuzete, jednak ceny znam, druhak nejvetsi darda neni vstrik, ale cerpadlo :-). Nicmene tyhle veci dela pro BMW Bosch a primo od nej jsou zpravidla tak za 50%. ostatni viz soukr. mail.

Auto ma naletano cca 90.000km, jsem prvni majitel tak zadne pretaceni tachometru, mam vic aut.
Rikam si, ze ucpany vstrik tedy nefunkcni jeden valec by se projevil na chodu motoru a vykonu, snad. Nicmene i tuto moznost pripousitm, dnesni nafta je docela tragedie.
Nedavno jsem uspesne rozchodil ucpane vstriky z Forda, cca hodinu jsem je "varil" v 100W ultrazvukove cisticce v petroleji.
PN