[OT] svtrikovani - BMW

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Březen 11 22:29:52 CET 2010

Tuším, že komplet výměna u BMW vyšla na cca 70, to je taky důvod, proč se
jich Němci houfně zbavují. Repase přímo u Bosche se dal okolo nějakých 15
tisíc, celkem přijatelná cena, bohužel ne vždy se zadaří.
Taky jsem chtěl benzínovou V6 E39, ale bohužel to jsou na můj vkus už moc
starý auta. Ale pořád si myslím, že jsou to nejhezčí BMW, zvlášť po
faceliftu...