[OT] svtrikovani - BMW

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Březen 11 21:47:18 CET 2010


Nebude to klasická nemoc common railu - mrtvý vstřiky? U těch třílitrů se
uváděla životnost cca 180-250 tisíc km. Pak se dal dělat repase a pokud se
nepovedl, tak výměna.

PS: Na DX něco na báva mají, ale zkušenosti nemám a netuším, jestli to půjde
na E39.

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
> Behalf Of b3nd3r@b3nd3r.com
> Sent: Thursday, March 11, 2010 9:08 PM
> 
> nejsem az takovy odbornik na diesl (mam E39 benzin), ale docetl jsem
> se,
> ze se muze jednat o senzor na vstrikovacim cerpadle nebo nacate
> podavaci
> cerpadlo v nadrzi.
> 
> Pokud mate zajem, muzem se domluvit (radeji soukrome) a ja vam TIS a
> jine
> sikovne programy nekam hodim.
> 
> Jinak na diagnostiku pouzivam obyc OBDII kabel co jsem koupil za 500Kc
> na
> aukru a funguje bezvadne. Pro spravnou funkcnost se ale kabel musi
> rozebrat, propojit 2 piny ODB konektory (piny 7+8 - K+L line), a aby si
> software nestezoval, tak dva piny FT232 pripojit na zem. Sice
> nepouzivam
> DIS ale INPU, ale oba pristupuji prez program EDIABAS, takze neni
> problem
> pouzivat i DIS. Konektor OBDII naleznete u ridice na leve spodni strane
> palubni desky. Je tam mala prihradka a na strope te prihradky je
> schovany
> pod krytkou. Do roku 2000 meli jeste E39 druhy kulaty konektor v
> motorovem
> prostoru. Pokud ho mate, tak prez konektor pod palubni deskou se
> dostanete
> pouze do ridici jednotky motoru a na zbytek pak prez kulaty konektor
> (lze
> zakoupit redukce v cene cca 200Kc).
> 
> Koukam, ze jste z Biliny (ja jsem z Teplic), takze se muzem
> diagnostikou
> podivat co tomu je.



More information about the Hw-list mailing list