Re: OT: Umí někdo čínsky?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Březen 11 14:14:57 CET 2010

Jsou to tri znaky, ktere prepsane do latinky znamenaji neco jako  AO, BO, TE coz nic neznamena, AO je nejspis jmeno toho co to napsal a dal jen pismena, zrejme vystupni kontorla neco jako Albert vse OK.
Podle znalce cinske kaligrafie ten kdo to psal pise jako vesnican, ktery se umi sotva podepsat.

Tak asi tak.
Cinsky neumim, jen jsem to preposlal :-)

Tom

>Na vnitřku papírového obalu od zásuvky s vypínačem jsem objevil
nějakou (asi) čínskou poznámku.
A proto že se mi to nestává každý den, a proto že jsem zvědavý
jak opice, tak se ptám, zda tu není někdo, kdo zná někoho, kdo by to
přečetl?

http://zu1234.sweb.cz/china_txt.jpg
Otočené:
http://zu1234.sweb.cz/china_txt2.jpg