RE: [OT] Blu-Ray přehrávač s mkv, divx a USB

Dobosz Čestmír cestmir.dobosz@mediasupport.cz
Čtvrtek Březen 11 12:45:13 CET 2010

Také jsem vybiral, dovolim si citaci:
(Mimochodem na MKV mam TVIX a BR jsem vybral Panasonic kvuli Youtube a pro manzelku archiv Novy)

Cestmir

BD Player s MKV

k tvemu dotazu - stejny problem jako ty jsem resil pred nedavnem....a vychazel jsem take ze S+V 12/2009 ....dokonce jsem vymenil i par emailu z autorem testu p. Wernerem ohledne toho,co by doporucoval....
A vysledek? Kdyz to vezmu jednoduse,tak mkv by mely prehravat tyto blu-ray prehravace - Samsung, LG, JVC a Philips....jenze bohuzel neni to tak jak by si clovek pral...zavolal jsem i par znamym v krame s elektronikou,kteri vyse uvedene pristroje zkusili....a resil to i se servisem, kde mi rekli sve nazory...

1/ Samsung - neprehrava pluskova media...DVD+R/RW a DVD+R/DL....i s posledni firmwarem je to sazka do loterie...nekdy prehraje nekdy ne....a mkv prehrava pouze z externiho disku..ale ne vzdy korektne....navic mi v servisu rekli,ze ho uz parkrat opravovali...spatna mechanika....a problemy se zákl. deskou - cituji technika,ktery rekl,ze dochazi ke kompletnimu zborceni zakladni desky...a z vlastni zkusenosti muzu rict...ze co se toci..tak to radsi od Samsungu nebrat....

2/ JVC - stejny pripad jako Samsung - neprehrava pluskova media - to mi rekli primo na JVC...mkv nekdy ano..nekdy ne...ale dobra mechanika a vyladeny firmware

3/ LG - jeden z nejvybavenejsich prehravacu...ale nejdrazsi....nekdy take nastavaji problemy s prehravanim mkv souboru....ale pokud se prehrava z externiho disku,tak bez problemu...

4/ Philips - v testech pomerne nenapadny...ale obrazove a zvukove velmi dobry...bohuzel zalezi,ktery je tam firmware...a i kdyz prehrava vsechna media - pluskova i minusova....neni jistota, zda prehraje mkv soubory....

takze po tom vsem studovani jsem byl opet na zacatku...a zkusil jsem jeste testnout Sony a Panasonic...ani jeden z nich mkv neprehraje....ale obrazove i zvukove jsou bezkokurencne nejlepsi...a pokud si mkv soubory ulozis jako AVCHD - otazka nekolika minut, tak ti je oba prehravace bez problemu prehraji...jak z minusek,tak z plusek....Panasonic dokonce umi prehrat DTS HD i kdyz to nikde neuvadi...a ma navic Viera Cast...
po podrobnejsich testech a konzultacich jsem se nakonec rozhodl pro Sony - obrazove excelentni, rychle nacitani disku a designove mi take vyhovuje....AVCHD prehraje bez problemu a na nejmenovanem zahranicnim e-shopu v Rakousku ho sezenes za 3 600,- Kc...

Jedna vec k tem BD prehravacum vs. krabickove, kdyz uz je o tom rec.

HD kontent je vsechen v ITU.BT.709. Problem je, ze nekdy ve videu je flag pro BT.709 a nekdy ne (prehravani BR ISO bez BT.709 flagu). Teoreticky by melo cokoliv v HD byt dekodovano podle BT.709, ale treba WDTV Live, kdyz nema BT.709 flag, tak i kdyz jde o HD kontent, tak to dekoduje v BT.601 ! Vysledek jsou radioaktivni zelena , atd.,

ti kdo mate krabickovy prehravac si zkuste stahnout par sekundovy Ts:
http://www.cypheros.de/files/Testbil...ting_120sec.ts
kde v tom videu je ten flag stridave zapnuty a vypnuty a treba mi zelena u WDTV Live krasne blika, jak WDTV meni dekodovani jednou podle BT.709 (zpravne) a jednou podle BT.601, kdyz tam nema flag. Ten flag je ukladany v prubehu videa, v packetech nebo kde.

vice o tom tu:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1208518

Popcorny pry uz zpravuji firmware, u WDTV treba pochybuju, ze to opravi, mozna az zase u novych veci