jakou radou nejlepe nahradit radu LS

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Březen 10 18:32:38 CET 2010

Naviac HC ma siroky rozsah napajacieho napatia (2-6V) a HCT je striktne 5V.

Velmi vycerpavajuco na tuto otazku (aj s porovnanim s LS a inymi) odpoveda Philipsov CMOS User Guide http://ics.nxp.com/support/documents/logic/pdf/user.guide.hcmos.pdf . Doporucujem si to pozriet, su tam vselijake zaujimave obrazky ;-)

Aj TI ma vycerpavajuce odpovede, a aj ini, ale nie takto pekne zhrnute na jedno miesto (konkretne co sa tyka HC/HCT).

wek