jakou radou nejlepe nahradit radu LS

Pavel hw@itherm.cz
Středa Březen 10 12:06:34 CET 2010

diky za reakci, uz je mi to celkem jasne

CPLD je na 3.3V
245 na 5V
takze to asi smeruje k HCT

pokud dobre rozumim, tak vschny Lxx jsou 3.3V napajeni

Pavel

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 10, 2010 11:36 AM
Subject: Re: jakou radou nejlepe nahradit radu LS

Trochu bych to ještě upřesnil:
- Pokud je 245 napájeno z 5 V a ostatní veci z menšího napětí, nutno použít
HCT
- při shodném napájení HC
- pokud jsou 245 napájeny z něčeho jiného než 5 V, nelze použít HCT*
- Při požadavku na vyšší rychlosti AC/ACT.

*V amatérské konstrukci možno T zkusit, v sériové výrobě bych nespoléhal na
funkčnost všech vyrobených ks

PH

From: Zdeněk lada
Co třeba běžná řada HCT?