otazka na miestnych radioamaterov

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Březen 9 18:20:24 CET 2010

aby som upresnil... potrebujem to na testovanie nejakych komponentov od
zhruba 0.5MHz do 5MHz, takze staci len koncovy stupen, filtre su
neziaduce :-)
Chcel som sa na zaciatok pozret po nejakych radioamaterskych
zariadeniach lebo vacsinou obsluzia cele pasmo a su lacne. Profesionalne
zosilnovace su na tento konkretny ucel moc drahe, preto som sa tym
smerom ani nepozeral. Da sa samozrejme nieco zlepit, ale chcel som sa
podla moznosti vyhnut zhananiu plosaku a suciastok a celkovo bastleniu.
Nie ze by ma to nebavilo, ale v tejto situacii by to bol zbytocny luxus.
Pozrem podrobnejsie tie linky, zatial dakujem vsetkym.
b.